In de voorbije maanden is het economische speelveld ingrijpend veranderd. Lockdowns, de aanhoudende schaarste van sommige goederen, grondstoffen en onderdelen, een gewijzigd consumptiegedrag, de online spelers die verder doorstoten op de markt,… In deze uitdagende omgeving lanceert KBC een aantal nieuwe services die ondernemers ondersteunen en die hen toelaten de juiste focus te leggen.
Soms wil je als ondernemer even overleggen met een juridisch expert terzake. Via KBC Mobile of KBC Touch kunnen ondernemers nu op een snelle en toegankelijke manier advies krijgen van een gespecialiseerde advocaat van Monard Law.
Hoe werkt het concreet ?
- De ondernemer selecteert in het klantenportaal van KBC via KBC Mobile of KBC Touch, “Extra Diensten”, en vervolgens “Juridisch Advies”.
- De ondernemer krijgt toelichting over de werkwijze van dit aanbod.
- De ondernemer omschrijft zijn adviesvraag en krijgt de kans om daarbij relevante bijlagen op te laden.
- De ondernemer kiest een dag en tijdstip waarop het adviesgesprek bij voorkeur kan plaatsvinden.
- De ondernemer betaalt vooraf een vaste prijs voor het adviesgesprek.
- Monard Law ziet op zijn luik van het platform wie een aanvraag heeft ingediend.
- Monard Law contacteert de ondernemer en legt de digitale afspraak vast.
“In een bedrijfsleven dat zich meer en meer digitaal organiseert, zijn wij absoluut overtuigd dat ook meer en meer diensten een digitaal alternatief moeten aanbieden. Wij zijn bijzonder tevreden over deze samenwerking met KBC, die een echte win-win is. De digitale KBC platformen hebben het vertrouwen en degelijkheid voor ondernemers bewezen. Monard Law, één van de grootste advocatenkantoren in België, zorgt reeds meer dan 30 jaar voor de begeleiding en juridische ontzorging van ondernemers in hun business activiteiten. Dankzij deze samenwerking kan KBC haar aanbod aan haar ondernemers verbreden en wordt het voor Monard Law mogelijk haar diensten ook op een digitale manier aan te bieden.” – Karen Braeckmans, CEO van Monard Law.